hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| در ۴۰ درصد از روستاهای استان طرح هادی انجام‌شده است

آذربایجان شرقی| در ۴۰ درصد از روستاهای استان طرح هادی انجام‌شده است

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای طرح هادی روستایی، به‌طور تقریبی می‌توان گفت، در ۴۰ درصد از روستاهای استان طرح هادی انجام‌شده که این رقم در کشور ۳۹ در صد است که نسبت به میانگین کشوری ۱ درصد در جایگاه بالاتری قرار داریم.

حافظ باباپور با اشاره به هفته گرامی داشت بنیاد مسکن گفت: هم‌زمان با هفته گرامی داشت سالروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی طرح‌هایی به ارزش ۳۴۳۱۴۷۸۰۰ ریال در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: چندین طرح عمرانی در طول این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید، اجرای طرح هادی روستایی در ۱۵ روستا ، اجرای آسفالت معابر روستایی اجرای آسفالت روستایی و تحویل سند مالکیت شهری و روستایی، همچنین اجرای طرح بهسازی و نوسازی ۸هزار مسکن روستایی و اتمام ساخت واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده از جمله طرح‌هایی است که در ۲۱ تا ۳۱ فروردین در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح هادی روستایی، به‌طور تقریبی می‌توان گفت، در ۴۰ درصد از روستاهای استان طرح هادی انجام‌شده که این رقم در کشور ۳۹ در صد است که نسبت به میانگین کشوری ۱ درصد در جایگاه بالاتری قرار داریم.

باباپور با اشاره به مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن استان تصریح کرد : در ۴۰ سال گذشته ۱۶۶۰۰۷ واحد شهری و روستایی در استان نوسازی و مقاوم‌سازی شده که این رقم ۴۵ درصد از مساکن است درحالی‌که در کشور این درصد ۴۰ درصد را شامل است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد