hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سپاهان- استقلال؛ نقشه گنج در

سپاهان- استقلال؛ نقشه گنج در

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، امروز آغاز می‌شود و فردا با برگزاری 4 دیدار ادامه می‌یابد. از ساعت 17 امروز، استقلال خوزستان و فولاد دربی اهواز را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌کنند. در یک سوی این دیدار، استقلال خوزستانی قرار دارد که رکورد زده و در این بازی، سیدمحمد علوی بازیکن سابق تیم ملی و فولاد را به عنوان ششمین سرمربی فصل جاری روی نیمکت خود می‌بیند و در سمت مقابل هم افشین قطبی روی نیمکت فولاد می‌نشیند که در لیگ هشتم در پرسپولیس به علوی بازی نمی داد و در نهایت این بازیکن با تنها نیم فصل حضور، از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد. با این اوصاف باید دید علوی می‌تواند این تیم را که با ۱۴ باخت رکورددار شکست در این فصل است را نجات دهد یا خیر.
هفته بیست و پنجم لیگ برتر، امروز آغاز می‌شود و فردا با برگزاری 4 دیدار ادامه می‌یابد. از ساعت 17 امروز، استقلال خوزستان و فولاد دربی اهواز را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌کنند. در یک سوی این دیدار، استقلال خوزستانی قرار دارد که رکورد زده و در این بازی، سیدمحمد علوی بازیکن سابق تیم ملی و فولاد را به عنوان ششمین سرمربی فصل جاری روی نیمکت خود می‌بیند و در سمت مقابل هم افشین قطبی روی نیمکت فولاد می‌نشیند که در لیگ هشتم در پرسپولیس به علوی بازی نمی داد و در نهایت این بازیکن با تنها نیم فصل حضور، از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد. با این اوصاف باید دید علوی می‌تواند این تیم را که با ۱۴ باخت رکورددار شکست در این فصل است را نجات دهد یا خیر. از ساعت 18 هم ماشین‌سازی و نساجی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با هم دیدار می‌کنند. ماشین سازی 2 هفته است که نبرده و در مقابل شاگردان مجید جلالی هم ۵ هفته است که به پیروزی نرسیده‌اند.
در بازی‌های فردا سپیدرود و تراکتورسازی از ساعت 17 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند. سپیدرود که به دنبال بقاست در 4 بازی خود با مربیگری نادر دست نشان یک باخت و 3 تساوی داشته و امیدوار است بالاخره اولین برد با این مربی را کسب کند. در مقابل تراکتورسازی رده دومی به دنبال قهرمانی است و به چیزی جز 3 امتیاز در رشت فکر نمی‌کند. پدیده و نفت مسجدسلیمان هم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با هم دیدار می‌کنند. پدیده با وجود جا ماندن از مدعیان، هنوز امیدوار به اتفاقات غیرمنتظره برای قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیا است و باید دید علیرضا مرزبان که برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد، اجازه می‌دهد مشهدی‌ها دست پر از زمین خارج شوند یا شرایط طور دیگری رقم می‌خورد. در حساس ترین بازی هفته، سپاهان و استقلال از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و با قضاوت محمدحسین زاهدی فرد، رودرروی هم قرار می‌گیرند. تیم‌های مدعی قهرمانی که پیروزی برای آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و تساوی‌شان هم، کام دیگر رقبا را شیرین می‌کند. سپاهان در 3 بازی اخیر، 3 مساوی داشته و شاگردان امیر قلعه‌نویی امیدوارند جبران مافات کنند. در مقابل، استقلال که پس از باخت در دربی و تساوی با سایپا، کارشان در لیگ سخت شده ، در بازی حساس آسیایی خود برابر الهلال به برتری رسیدند تا خود را از لحاظ روحی بازیایی کنند و امیدوارند در اصفهان، انتقام شکست 1-0 بازی رفت را از تیم اصفهانی بگیرند. سپاهان و استقلال از سال 1350 تاکنون یعنی حدود 48 سال است که در 72 بازی از رقابت‌های مختلفی مانند جام منطقه‌ای، جام تخت جمشید، جام آزادگان، لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های دوستانه به مصاف هم رفته اند که 27 بار سپاهان و 26 بار هم استقلال برنده شده اند و 19 بازی هم مساوی شده. ضمن اینکه استقلالی‌ها 97 گل و سپاهانی‌ها هم 90 گل به ثمر رسانده‌اند.
در آخرین بازی جمعه هم دو تیم زردپوش صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی از ساعت۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم قرار می‌گیرند. صنعت نفت در نیم فصل دوم بردی نداشته ( 5 تساوی و 4 باخت) ولی پارس جنوبی شرایط بهتری دارد و در آخرین بازی خود استقلال خوزستان را برده و در رده هشتم جدول است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد