hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| استقبال پایتخت نشینان از کنسرت های ارزان

تهران| استقبال پایتخت نشینان از کنسرت های ارزان

کنسرت‌های ارزان با عنوان «هنر برای همه» در حالی با 6 اجرا به خوانندگی «محمد معتمدی» از چهارم تا هفتم فروردین امسال در پردیس تئاتر تهران و بنا بر آمارها مورد استقبال بیش از پنج هزار مخاطب قرار گرفته که قرار است اجرای آنها ادامه یابد.
اواخر سال 97 معتمدی خواننده موسیقی ایرانی اعلام کرد که با همکاری این سازمان قصد دارد در ایام نوروز در قالب طرح هنر برای همه کنسرت‌هایی را با قیمت مناسب در پردیس تئاتر تهران اجرا کند. 
معتمدی در این زمینه توضیح داده است: طی سال‌های اخیر بوده‌ایم بخش زیادی از جامعه علاقه زیادی به دیدن کنسرت دارند اما توان مالی اغلب آنان در شرایط اقتصادی فعلی اجازه نمی‌دهد که از شرایط تماشای کنسرت‌های باکیفیت برخوردارباشند که به همین منظور با همکاری شهرداری این طرح اجرایی شد.
*طرحی برای مردم ایران
بلیت این کنسرت‌ها در همه ردیف‌های سالن با قیمت 25 هزار تومان به فروش رسید و 844 مخاطب در هر اجرا حضور داشتند که مجموع مخاطبان این کنسرت‌ها به بیش از پنج هزار نفر رسید. 
معتمدی در این باره اظهارداشت: اجرای این پروژه عهدی است که با مردم بسته ایم و از آغاز آن ابراز خرسندی می‌کنم. 
وی افزود: پیشنهاد این طرح در بخش موسیقی بر این اساس است که هر هنرمند در سال یکبار آن را اجرا کند و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مساعدت خوبی در این زمینه داشت. 
خواننده موسیقی ایرانی ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان فرهنگی با طرح هنر برای همه همراه شوند زیرا این طرح به جناح یا شخص خاصی تعلق ندارد و برای همه مردم ایران است. 
معتمدی تاکید کرد: هر کسی که عاشق مردم است ما را همراهی کند و نگذارد این حرکت متوقف شود.
*هنر برای همه ادامه می یابد
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دسترسی همه اقشار جامعه به برنامه‌های فاخر هنری را از اهداف طرح هنر برای همه عنوان کرد. 
علیرضا زندوکیلی گفت: این طرح چهارم فروردین آغاز و به طور میانگین از چهارم تا هفتم فروردین روزی 2 سانس کنسرت برگزار شد.
وی افزود: هنر برای همه از جمله برنامه‌های مهمی است که برای سال 98 تدوین شده و در طول سال ادامه خواهد یافت. 
زندوکیلی با اشاره به اینکه هنر برای همه یعنی هنر فاخر در دسترس عموم قرار بگیرد، اظهارداشت: قیمت بلیت کنسرت‌ها و تئاترهای فاخر گران است و معمولا قشر متوسط جامعه هم برای خرید آنها مشکل دارند، چه برسد به اقشار ضعیف جامعه که به دلیل این قیمت‌ها از فضای هنر دور می‌مانند. 
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بر این اساس با رسانه‌ای شدن این طرح و تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی، هنرمندان فاخری که نگاه مردمی‌تری دارند به این جریان پیوستند و در طول سال هنرمندان از رشته‌های مختلف هنری کار خود را در قالب این طرح برای مردم اکران و اجرا خواهند کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد