hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهره‌برداری از خیابان بهشت اصفهان تا پایان سال

بهره‌برداری از خیابان بهشت اصفهان تا پایان سال

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه خیابان ۳۶ متری بهشت قبل از پایان سال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های این منطقه که سال گذشته کلید خورد، احداث خیابان بهشت بود؛ این خیابان به طول دو هزار و ۵۰۰ متر حدود ۱۲ سال زمین مانده بود که از نیمه دوم سال گذشته تاکنون عملیات احداث آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های منطقه ۹، احداث مجموعه ورزشی روباز غرب اصفهان به وسعت هشت هزار مترمربع است که در آن فضاهای ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال و بدمینتون برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مجموعه ورزشی روباز غرب اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی روباز غرب اصفهان سال‌ها زمین مانده بود و امسال با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که امیدواریم مهرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رفیعی با اشاره به پروژه فرهنگسرای امام خمینی (ره) در محله جروکان، گفت: این فرهنگسرا در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت دارد و می‌تواند تأثیر فرهنگی زیادی در منطقه ۹ به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: خط انتقال آب فضای سبز خیابان آتشگاه حدفاصل کوچه ۵۵ تا بزرگراه شهید خرازی نیز به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده و در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد