hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۶۴ درصد افراد بالای ۱۸ سال در بوشهر واکسن کرونا زده‌اند

۶۴ درصد افراد بالای ۱۸ سال در بوشهر واکسن کرونا زده‌اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۶۴ درصد از جمیعت افراد بالای ۱۸ سال استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.
عبدالمحمد خواجه‌ئیان در نشست ستاد مدیرت کرونا استان بوشهر اظهار کرد: ۴۸۳ هزار نفر در استان یک دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و در مجموع تاکنون بیش از ۷۴۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان بوشهر تزریق‌ شده است.
وی ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدا به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت بیان کرد: ۲۶۰ هزار نفر در استان بوشهر هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه ۶۴ درصد از جمیعت افراد بالای ۱۸ سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند گفت: بعد از فراز و نشیب‌های میزان شیوع کرونا در آغاز یک روند نزولی این ویروس هستیم.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خواجه‌ئیان بابیان اینکه روند نزولی و واکسیناسیون به معنای پایان پاندمی کرونا نیست افزود: این ویروس به دلیل جهش‌های که دارد امکان افزایش مجدداً آن وجود دارد بنابراین رعایت پروتکل‌ها تا زمانی که دغدغه ویروس کرونا از تمام دنیا برداشته شود لازم و ضروری است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: مراکز واکسیناسیون و تیم‌ها در استان بوشهر با حمایت‌های صورت گرفته افزایش پیداکرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد