hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۵ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۳۴ بیمار جدید بستری شدند

فوت ۵ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۳۴ بیمار جدید بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت کردند.
شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند .
او افزود: طی همین مدت خوشبختانه ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۲۹۱ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۱۱ موردی داشته و از این تعداد ۷۶ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۲۰۳ بیمار نیز تحت نظر هستند.
حبیب‌زاده بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، بیله‌سوار و نیر در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های گرمی، نمین، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.
او با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نیازمند رعایت دقیق نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در شبانه‌روز گذشته تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۷۸۵ هزار و ۸۶۵ دُز واکسن تزریق شده که از این مقدار ۵۵۲ هزار و ۷۴۹ دُز مربوط به نوبت اول و ۲۳۳ هزار و ۱۱۶ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد