hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سمنان بستری شدند

۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سمنان بستری شدند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری ۱۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع بیماران بستری تاکنون به ۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در سمنان بستری شدند، ابراز داشت: با احتساب این آمار از ابتدای شروع پاندومی کرونا در مجموع تعداد بیماران بستری تاکنون به ۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۳۶۹ مورد مثبت بیماری بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی‌شده است، افزود: رعایت شرایط قرنطینه می‌تواند تعداد مبتلایان را کاهش دهد لذا از کسانی که تست سی. پی. آر آن‌ها مثبت اعلام‌شده انتظار می‌رود دور بودن از جمع را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلابه کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۳۴۵ نفر رسیده است، ابراز داشت: از مردم انتظار می‌رود همچنان ماسک زدن را انجام دهند تا از بروز و شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

دانایی بابیان اینکه واکسیناسیون کووید ۱۹ با سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: تا واکسیناسیون کامل همه گروه‌ها مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به‌دقت رعایت کرده و از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد