hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس عروس یقه قایقی

مدل لباس عروس یقه قایقی

امروزه لباس عروس با برش ها و یقه های متفاوتی طراحی می شوند در این مطلب قصد داریم تا تصاویری از انواع مدل لباس عروس یقه قایقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پیراهن عروس های یقه قایقی آستین داریقه این مدل پیراهن عروس ها به شکل قایقی است که دو شانه را به هم وصل کرده است در برخی از این مدل پیراهن عروس ها قسمت جلو و پشت پیراهن عروس توسط بند نازکی که روی شانه ها است به یکدیگر وصل شده اند.مدل پیراهن عروس یقه قایقی، برای افرادی که می خواهند قسمت سینه آن ها پوشیده باشد می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

لباس عروس ها با یقه قایقی، همچنین دارای طرح های آستین دار نیز هستند که این مدل لباس عروس های آستین دار برای افرادی که تمایل دارند در جشن عروسی شان پوشیده تر به نظر برسند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

پیراهن نوعروس یقه قایقی با طرح های شیک و زیبا

علاوه بر طرح و برش پیراهن عروس مدل یقه آن هم نیز می تواند در زیبایی پیراهن عروس تاثیر گذار باشد. پیراهن عروس ها با یقه قایقی در انواع مدل یقه قایقی باز و یقه قایقی بسته طراحی می شوند که شما می توانید مدل و طرح این نوع پیراهن عروس ها را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد