hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل ناخن گلدونی

جدیدترین مدل ناخن گلدونی

در این مطلب با انواع مدل ناخن گلدونی مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند برای جذابیت بیشتر ناخن هایشان از کاشت ناخن استفاده نمایند که مدل های زیادی برای کاشت ناخن وجود دارد همچنین اگر شما تمایلی به کاشت ناخن ندارید می توانید ناخن هایتان را به کمک مدلهای متنوع فرم و حالت بدهید. مدل ناخن گلدونی از انواع مدلهای زیبا و خاص می باشد و برای افراد با سلیقه متفاوت انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل ناخن گلدونی شیک و زیبا

به ناخن گلدونی ، ناخن بالرین نیز گفته می شود و دلیل نامگذاری این ناخن به این دلیل است که در این سبک ، ناخن ها از قسمت کناره ها به تدریج باریک تر می شوند و سر ناخن ها نیز صاف می شود از این رو اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان فرم خاصی داشته باشند بهتر است از این مدل ایده بگیرید.

طرح های ناخن گلدونی

مانیکور و فرم دادن به ناخن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است به فرم ناخن هایتان نیز اهمیت زیادی بدهید.

برای فرم دادن به ناخن ها می توانید به سالن های تخصصی دیزاین ناخن مراجعه نمایید همچنین می توانید با تمرین و تکرار مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید ولی اگر قصد دارید ناخن هایتان علاوه بر دیزاین دارای فرمی مناسب باشند یا ناخن بکارید بهتر است به متخصصین در این زمینه مراجعه نمایید.

ناخن گلدونی از انواع مدلهایی می باشد که برای خانم ها و دختران انتخابی مناسب است و شما می توانید از مدلهای کوتاه یا بلند این نوع ناخن برای فرم دادن به ناخن های خود استفاده نمایید. اگر میزان فعالیت روزانه شما زیاد است یا شاغل هستید بهتر است از مدلهای کوتاه استفاده نمایید و اگر تمایل دارید فرم ناخن هایتان متفاوت می باشد مدلهای بلند می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

 



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد