hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ساعت مچی، ۴ تا ۵ میلیون تومان!

ساعت مچی، ۴ تا ۵ میلیون تومان!

نایب رئیس اول اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان ساعت اصفهان گفت: عده‌ای از اینکه ساعتی را که چند سال قبل با حدود قیمت ۵۰۰ هزار تومان خریده‌اند و همان ساعت الان بین ۴ تا ۵ میلیون تومان است، تعجب می‌کنند، در صورتی که بازار ساعت‌ مچی هم مانند بقیه محصولات افزایش قیمت را تجربه کرده‌است.
مسعود ساعتچی نایب رئیس اول اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان ساعت اصفهان ، گفت: در حال حاضر خریداران ساعت به دو گروه تقسیم شده‌اند، کسانی که ساعت اصل را با شروع قیمت ۴ میلیون تومان می‌خرند و کسانی که ساعت‌های غیر اصل را از ۶۰۰ هزارتومان تا ۱.۵ میلیون تومان می‌خرند.

او افزود: ساعت مچی در مناسبت‌هایی مثل روز مادر و روز پدر فروش زیادی دارد، اما در زمان‌هایی مثل شروع مدارس فروش آن پایین است؛ وضعیت کلی فروش ساعت‌های مچی بسیار ضعیف است و بیشتر افراد با دیدن قیمت ساعت مچی از خرید منصرف می‌شوند.

نایب رئیس اول اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان ساعت اصفهان درباره وضعیت فروش ساعت‌های مچی اظهارکرد: عده‌ای از اینکه ساعتی را که چند سال قبل با حدود قیمت ۵۰۰ هزار تومان خریده‌اند و همان ساعت الان بین ۴ تا ۵ میلیون تومان است، تعجب می‌کنند، در صورتی که بازار ساعت مچی هم مانند بقیه محصولات افزایش قیمت را تجربه کرده‌است.

ساعتچی درباره اختلاف قیمتی که روی یک محصول مشابه دیده می‌شود بیان کرد: ساعتی در یک فروشگاه ۳۰۰ هزارتومان و با ظاهری مشابه در جایی دیگر ۴۰۰ هزار تومان دیده می‌شود، اما این ناشی از اختلاف قیمت در فروش نیست. گاهی سازندگان ساعت مچی در کیفیت‌های مختلف محصولی را تولید می‌کنند.

او درباره شائبه انحصار در بازار ساعت اصفهان خاطر نشان کرد: بازار ساعت اصفهان انحصاری و محدود به اشخاص خاص نیست بلکه در هر شغلی، افرادی به علت سابقه فعالیت چندین ساله، شهرت و اعتبار بیشتری دارند.

نایب رئیس اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان ساعت اصفهان، اظهار کرد: تعداد زیادی از ساعت‌های مچی به علت فروش نرفتن ممکن است برای مدت زمان طولانی در انبار و یا قفسه مغازه باقی بماند و در نهایت با از دست دادن درخشندگی خود قابل استفاده نباشد بنابراین می‌توان گفت تعداد زیادی از ساعت‌های مچی به ضایعات تبدیل شده و قابل فروش نیست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد