hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پروازهای مازندران پررونق شدند

پروازهای مازندران پررونق شدند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: با توجه به اینکه سه جاده اصلی سوادکوه، هراز و کندوان به خاطر سیلاب و رانش زمین و کوه در تعطیلات نوروز امسال هرازگاهی مسدود می‌شد، مسافرانی که به مازندران آمدند برای بازگشت از هواپیما استفاده کردند.

سعدا... وطن‌خواه ادامه داد: این در حالی است که تجربه نشان داده که مسافران برای استفاده بیشتر از مناظر، حمل‌ونقل جاده‌ای و خودروهای شخصی را برای سفر به مازندران انتخاب می‌کنند، اما تجربه تعطیلات نوروزی امسال و گرایش مردم به استفاده از حمل‌ونقل هوایی نشان داد که مردم ترجیح می‌دهند در شرایط اضطرار از این حمل‌ونقل ایمن استفاده کنند.

وطن‌خواه گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده و بسته شدن جاده‌های مازندران، اداره کل فرودگاه‌های مازندران هفت پرواز فوق‌العاده از ساری به تهران و مشهد را در تعطیلات نوروز امسال برقرار کرد که در هر سورت بیش از 150 مسافر جابه‌جا شد

او افزود: علاوه بر این اکثر پروازهای مسیرهای مختلف در این ایام با ظرفیت کامل مسافران پرواز کرد و به‌طوری‌که در برخی مواقع صندلی خالی برای پذیرش افراد وجود نداشت.

او ادامه داد: 21 هزار و 652 مسافر با 248 سورت پرواز از 28 اسفند پارسال تا 16 فروردین امسال از طریق سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر در استان مازندران جابه‌جا شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام این‌که به دلیل سیلاب میزان پروازها و جابه‌جایی مسافر در تمامی فرودگاه‌های کشور نوروز امسال تا حدی کاهش داشت، افزود: با این وصف ما در فرودگاه‌های مازندران کاهش جزئی مسافر را داشتیم.

مازندران سه فرودگاه در شهرستان‌های ساری، رامسر و نوشهر دارد و ماهانه 680 پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، اهواز، عتبات عالیات و عربستان در این فرودگاه‌ها نشست‌وبرخاست دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد