hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پروازهای اربعین از اصفهان تا ۷ مهرماه برقرار است

پروازهای اربعین از اصفهان تا ۷ مهرماه برقرار است

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: پروازهای اربعین امسال از مبدا اصفهان، از تاریخ ۲۹ شهریورماه تا هفتم مهرماه برقرار خواهد بود.

حسن امجدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین امسال آمادگی کامل داشته و با همراهی تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی از جمله شرکت هواپیمایی معراج و وارش زائران از اصفهان به نجف، بغداد و بالعکس اعزام می‌شوند.

وی افزود: پروازهای اربعین امسال از مبدا اصفهان، از تاریخ ۲۹ شهریورماه تا هفتم مهرماه برقرار خواهد بود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی اصفهان یکی از فرودگاه‌های تأیید شده برای انجام پروازهای اربعین است، گفت: علاوه بر این فرودگاه، فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز نیز میزبان پروازهای اربعین است.

امجدی اضافه کرد: تا کنون ۲۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان-نجف و بغداد-اصفهان-بغداد در این فرودگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی در رابطه با پروتکل‌های بهداشتی که برای انجام سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: همراه داشتن کارت واکسیناسیون دو دوز و همچنین ویزای کشور عراق و تست منفی pcr (۷۲ ساعت قبل از پرواز) توسط مسافرین از الزامات این سفر است.

امکان صدور ویزا در فرودگاه اصفهان اصفهان و فرودگاه‌های کشور عراق وجود ندارد

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان با بیان اینکه در فرودگاه اصفهان و فرودگاه‌های کشور عراق امکان صدور ویزا وجود ندارد، تاکید کرد: لازم است مسافران حتماً پیش از عزیمت به فرودگاه نسبت به دریافت ویزا از مراجع ذیصلاح اقدام کنند.

امجدی تصریح کرد: اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان به همراه سایر ارگان‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه همزمان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایجاد محیطی ایمن، برای خدمت رسانی به زائران محترم حضرت سید الشهدا (ع) امادگی لازم را دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد