hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ظرفیت تزریق روزانه ۵۰۰۰ دوز واکسن را در گلپایگان داریم

ظرفیت تزریق روزانه ۵۰۰۰ دوز واکسن را در گلپایگان داریم

مسئول بیماری‌های واگیردار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: هیچ محدودیتی برای تزریق نداریم و فقط خواهان حضور و استقبال مردم به طور منظم در مراکز واکسیناسیون هستیم.
محسن اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۴۱ هزار دوز واکسن در شهرستان گلپایگان تزریق شده است که شامل ۵۵ درصد کل جمعیت شهرستان گلپایگان می‌شود. در ۲۲ شهریور ۲ هزار ۶۵۰ دوز واکسن تزریق شده است که بیشتر میزان تزریق بوده، اما اگر مردم مراجعه بیشتری داشته باشند می‌توانیم روزانه ۵ هزار دوز واکسن هم تزریق کنیم.
وی ادامه داد: در شهرستان گلپایگان ۵ مرکز واکسیناسیون مشغول به فعالیت است که یکی از این پایگاه‌ها به صورت سیار در شهرک صنعتی دایر است تا کارکنان این بخش واکسینه شوند. همچنین تمام مراکز در دو شیفت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به مردم هستند. تزریق واکسن بر اساس گروه سنی در گلپایگان بسیار زودتر از سایر شهرستان‌ها برداشته شد و اکنون تمام افراد ۱۷ سال به بالا می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسینه شوند.
مسئول بیماری‌های واگیردار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: انتظار داریم مردم همکاری کنند و برای واکسینه شدن مراجعه کنند. هیچ محدودیتی برای تزریق نداریم و فقط خواهان حضور و استقبال مردم به طور منظم در مراکز واکسیناسیون هستیم .  بهارات، اسپونتیک، برکت، آسترازنکا و سینوفارم واکسن‌هایی هستند که تاکنون در گلپایگان تزریق شده و اکنون دوز اول واکسن سینوفارم را تزریق می‌کنیم، اما انواع واکسن‌ها برای تزریق دوز دوم موجود است.
اکبری یادآور شد: کادر درمان شهرستان گلپایگان طی چند روز آینده دوز سوم واکسن خود را دریافت خواهند کرد و تزریق واکسن کاهش زیادی در تعداد مرگ و میر و  بستری‌ها در گلپایگان داشته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد