hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همه افراد بالای ۱۸سال اصفهانی تا هفته آینده واکسینه می‌شوند

همه افراد بالای ۱۸سال اصفهانی تا هفته آینده واکسینه می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی برای تسریع در واکسیناسیون کووید ۱۹، تلاش می کنیم تا پایان هفته آینده همه افراد بالای ۱۸ سال استان واکسینه شوند.
 سیدحسن قاضی عسکر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان امروز در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرک صنعتی جی اصفهان، گفت:این مرکز به منظور رفاه حال مردم و در راستای برنامه ملی واکسیناسیون با مشارکت هیات مدیره شهرک صنعتی جی، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت اصفهان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شهرک صنعتی جی با هدف تسریع در واکسیناسیون طراحی شد، افزود: امیدواریم با افزایش تعداد مراکز مربوطه و واکسیناسیون فوری افراد بالای ۱۸ سال و دانش آموزان از شر ویروس منحوس کرونا نجات یابیم.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرک صنعتی جی امروز  با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در این شهرک صنعتی افتتاح شد.

در حال حاضر حدود ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان ایجاد شده است.

استان اصفهان در حال حاضر در وضعیت نارنجی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ قرار دارد و بر اساس آخرین رنگ‌بندی همه‌گیری کووید-۱۹ در حال حاضر هیچ شهری در استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار ندارد و از ۲۸ شهرستان، فقط ۲ شهرستان خور و بیابانک و بویین میاندشت در وضعیت زرد (خطر متوسط) و سایر مناطق در وضعیت نارنجی (پر خطر) قرار دارند.

در حال حاضر ۷۶ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد۷۰ شهرک صنعتی عملیاتی و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک‌های استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.

بیش از ۱۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال این استان مشغول کار هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد