hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشکلی در تامین کاغذ شناسنامه مکانیزه نداریم

مشکلی در تامین کاغذ شناسنامه مکانیزه نداریم

مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: در پاسخ به اینکه آیا شنیده‌ها مبنی بر کمبود کاغذ شناسنامه‌های مکانیزه صحت دارد، گفت: هیچ مشکلی در خصوص صدور شناسنامه مکانیزه وجود ندارد و اینکه فعلا جز در موارد ضروری مثل مفقودی، پاره شدن شناسنامه و ناخوانا بودن آن صدوری صورت نمی‌گیرد صرفا به جهت ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
محمدعلی رفیع پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طبق ابلاغ سازمان ثبت احوال، با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، مراجعه  به دفاتر ثبت احوال برای موارد فاقد ضرورت ممنوع شده، اظهار کرد: بر این اساس از مردم درخواست می‌شود برای مواردی چون تغییر نام، نام خانوادگی و تعویض شناسنامه به دفاتر ثبت احوال مراجعه نکنند.
وی ادامه داد: بدون شک با عادی شدن شرایط، کنترل مناسب ویروس و تکمیل فرآیند واکسیناسیون، به زودی ارائه خدمات دفاتر ثبت احوال به شرایط قبل باز می‌گردد.
وی در پاسخ به اینکه آیا شنیده‌ها مبنی بر کمبود کاغذ شناسنامه‌های مکانیزه صحت دارد، گفت: هیچ مشکلی در خصوص صدور شناسنامه مکانیزه وجود ندارد و اینکه فعلا جز در موارد ضروری مثل مفقودی، پاره شدن شناسنامه و ناخوانا بودن آن صدوری صورت نمی‌گیرد صرفا به جهت ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
این مسئول توضیح داد: در حال حاضر ثبت نام برای دریافت شناسنامه مکانیزه انجام ولی تا اطلاع ثانوی صرفا فرایند صدور شناسنامه‌هایی که مشکل حاد دارند، انجام می‌شود.
رفیع پور گفت: با توجه به اینکه با داشتن کارت ملی هوشمند نیازی به شناسنامه مکانیزه نیست، از مردم تقاضا می‌شود برای داشتن شناسنامه زیباتر دفاتر ثبت احوال را شلوغ نکنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد