hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمامی بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری در استان اصفهان بازگشایی می‌شود

تمامی بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری در استان اصفهان بازگشایی می‌شود

 رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان از بازگشایی تمامی بناها و محوطه‌های تاریخی و گردشگری خبر داد.
به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سیدروح‌الله سیدالعسگری در مورد وضعیت بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان گفت: متاسفانه به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن تمامی شهرستان‌های استان اصفهان، بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری زیر نظر این اداره کل تعطیل شده بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا، وضعیت استان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده و همین موضوع باعث شد تا امکان بازگشایی بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان مهیا شود.
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان افزود: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از صبح امروز 28 شهریورماه سال 1400 خورشیدی، تمامی بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری که زیر نظر این اداره کل در پهنه استان اصفهان فعالیت دارند، بازگشایی شده و این اماکن آماده پذیرائی از گردشگران و دوستداران میراث‌ فرهنگی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد