hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش کشیدن سایه چشم حلقه ای

آموزش کشیدن سایه چشم حلقه ای

آموزش کشیدن سایه چشم حلقه ای به صورت مرحله به مرحله برای خانم های خوش سلیقه و جذاب را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با مطالعه مراحل ذکر شده بتوانید تبحر لازم را در زمینه کشیدن این مدل سایه بدست آورید.

چشمها مهم ترین جزء صورت هستند و شما می توانید به کمک روش های مختلف میکاپ به چشمهایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید. سایه چشم حلقه ای از انواع مدل های زیبا و خاص سایه به شمار می رود و شما می توانید با کشیدن این مدل سایه تغییرات مثبتی را در ظاهر چشمان خود ایجاد کنید.

آموزش کشیدن سایه چشم حلقه ای

شما می توانید به کمک سایه و مداد و … برای چشمان خود میکاپی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید همچنین می توانید بعد از کشیدن سایه چشمها به صورت حلقه ای از لنز چشم نیز استفاده نمایید که در این صورت ظاهرتان متفاوت تر به نظر می رسد.


نحوه کشیدن سایه چشمان به صورت حلقه ای

سایه چشمها در انواع مدل های مختلف رنگی و حلقه ای و دودی و گربه ای و بادامی و … موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به فرم چشمان خود از بین آن مدلی مناسب و ایده آل را انتخاب نمایید همچنین می توانید برای داشتن مهارت بیشتر در زمینه کشیدن سایه برای چشمها تمرین و تکرار لازم را داشته باشید. مراحل کشیدن سایه چشم به شکل حلقه به صورت زیر می باشد :

۱.ابتدا پلک چشم هایتان را زیر سازی کنید و مقداری پوشش دهنده روی پوست پلک و صورت خود بزنید سپس به کمک اسفنج پودر زنی که مخملی نیز نمی باشد پودر غیر فشرده ای را روی زیرسازی صورت خود بزنید همچنین بهتر است زیر چشم هایتان پودر به مقدار بیشتری را بزنید تا سایه حلقه سیاه زیر چشم ها محو شود.

۲. حاشیه داخلی پایین و بالای چشم هایتان را به کمک خط چشم مدادی به رنگ سیاه بکشید و به کمک خط چشم قسمت داخلی خط مژه هایتان را نیز بکشید.


۳. سایه چشم پودری و به رنگ مشکی را به کمک برس و با سر اسفنجی به بالای حلقه ای که کشیده اید بزنید تا شکل دودی در اطراف چشمان شما ایجاد گردد. برای اینکه به نتیجه ای مطلوب برسید باید هر بار از مقدار کمی سایه استفاده نمایید همچنین می توانید به پایین چشم هایتان نیز سایه نزنید یا از سایه کمتری در این نواحی استفاده کنید.

۴. به کمک برس خطی را که کشیده اید پخش نمایید تا حلقه ای سیاه در اطراف چشمان شما ایجاد شود سپس به کمک برس سایه و سایه چشم پودری مشکی هلالی را روی چین پلک ها از گوشه خارجی به سمت گوشه داخلی بزنید همچنین می توانید سایه چشم مشکی را در قسمت زیری چشم های خود بزنید و سایه چشم باید در نیمه خارجی چشم ها نیز باید پر رنگ تر گردد.


نکات طلایی برای کشیدن سایه چشمها به صورت حلقه ای

  • اگر تمایل دارید سایه چشم هایتان زیباتر به نظر برسد بهتر است از سایه چشم پودری استفاده نمایید.
  • این مدل سایه چشم اگر با فرم چشم های شما مطابقت داشته باشد زیبا و جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.


در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با نحوه کشیدن سایه چشمها به شکل حلقه ای آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید تغییراتی مثبت را در ظاهر خود به کمک این مدل سایه ایجاد کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد