hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های لباس ماکسی شیک و بسیار جذاب

مدل های لباس ماکسی شیک و بسیار جذاب

مدل لباس ماکسی از انواع لباس مجلسی های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها با هر رده سنی است این مدل لباس در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است و شما می توانید با پوشیدن آن ظاهری شیک و رسمی در مهمانی ها و مجالس پیدا کنید.

ماکسی مجلسی  از انواع مدل لباسهای پرکاربرد زنانه برای مهمانی و مجالس مختلف است که در انواع رنگ ها و طرح های مختلف دوخته می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل لباس ماکسی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

در دوخت لباسهای ماکسی از پارچه های مختلفی نظیر پارچه ریون و پارچه گیپور و پارچه حریر و … استفاده می شود. لباس مجلسی ماکسی ریون و گیپور و حریر و … از انواع مدل لباس مجلسی های مناسب هستند که دارای طرحی خاص و متفاوت می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مدل لباس ماکسی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

لباسهای ماکسی نسبت به بقیه لباسهای زنانه و دخترانه بلند تر هستند و بلندی قد آن ها گاهی تا قوزک پا می رسد. این مدل لباسها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع ماکسی را که متناسب با فرم اندام تان است برای پوشیدن انتخاب کنید.


مدل ماکسی ساده و شیک

پیراهن مجلسی ماکسی می توانند ظاهر خانم ها را زیبا و جذاب تر از همیشه نشان دهند این مدل لباسها به خاطر طراحی خاص و راحتی که دارند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن تیپ شما می شوند. بهتر است برای جذابیت بیشتر اندام خود لباسهای ماکسی را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا خوش تیپ تر به نظر برسید. لباسهای ماکسی در انواع طرح های ساده موجود هستند که اغلب خانم ها از این مدل لباسها در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد