hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > واکسیناسیون همزمان کرونا و آنفلوانزا تازه‌ترین دغدغه همه‌گیری

واکسیناسیون همزمان کرونا و آنفلوانزا تازه‌ترین دغدغه همه‌گیری

روسیه امکان استفاده همزمان از واکسن‌های کووید 19 و آنفلوانزا را بررسی می‌کند.
به گزارش تاس، میخائیل موراشکو ، وزیر بهداشت روسیه روز جمعه گفت آزمایش‌های پیش بالینی در مورد استفاده همزمان از واکسن‌ها علیه کووید ۱۹ و آنفلوانزا آغاز شده است.
  طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC)، اگر افراد واجد شرایط دریافت واکسن کووید هستند، می‌توانند همزمان با آن واکسن آنفلوانزا را نیز دریافت کنند.با این وجود، وزیر بهداشت روسیه با اشاره به این  موضوع که آزمایشات هنوز در حال انجام است، توصیه می‌کند افراد بین واکسیناسیون این دو بیماری یک ماه منتظر بمانند.
  با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی نظیر فاصله اجتماعی و ضرورت استفاده از ماسک، مشخص نیست فصل آنفلوانزادر آینده چه تعدادی از افراد را در سراسر جهان درگیر خود خواهد کرد.
  وزیر بهداشت روسیه خاطرنشان کرد: ایمنی و کارآیی تجویز همزمان واکسن‌ها در برابر کووید ۱۹ و آنفلوانزا بر روی حیوانات آزمایش می‌شود و مراحل بعدی به نتایج به دست آمده از این مرحله بستگی دارد.
  وزیر امور خارجه روسیه نیز می‌گوید،  «به کسانی که هنوز واکسن کووید ۱۹ را دریافت نکرده‌اند، توصیه می‌کنیم ابتدا در برابر این عفونت واکسینه شوند زیرا در حال حاضر خطرناک‌ترین نوع همه‌گیری کرونا است».
امتیاز: (از رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد