hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تزریق دوز اول واکسن به ۴۴ درصد اصفهانی‌ها/روند کرونا با شیب کند نزولی شد

تزریق دوز اول واکسن به ۴۴ درصد اصفهانی‌ها/روند کرونا با شیب کند نزولی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی ۳۱۸ بیمار جدید کرونا در اصفهان گفت: تاکنون ۴۴ درصد اصفهانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و روند ابتلا به کرونا کاهشی است.
 آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: تاکنون ۴۴ درصد اصفهانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و با اینکه شیب کند است اما روند ابتلا به کرونا کاهشی است. در حال حاضر متولدین ۶۸ و قبل تر برای دریافت واکسن فراخوان شده اند و در همین هفته به دهه هفتاد هم می رسیم.
  وی افزود: در شبانه روز گذشته از هزار و ۱۵۶ بیمار مشکوک به کرونا ۳۱۸ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۱۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.
  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۲۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و ۶۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.
  وی اضافه کرد: ۳۸۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.
  نجیمی با اشاره به مرگ و میر۳۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۲۶ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  
 
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد