hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۵ درصد جمعیت هدف خوزستان علیه کرونا واکسینه شدند

۲۵ درصد جمعیت هدف خوزستان علیه کرونا واکسینه شدند

ابول نژادیان گفت: تقریبا ۴۲ درصد جمعیت هدف در خوزستان دوز اول و ۲۵ درصد جمعیت هدف، هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان واکسیناسیون کرونا در خوزستان به حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دوز رسید و تقریبا ۴۲ درصد جمعیت هدف در دوز اول و ۲۵ درصد جمعیت هدف، هر دو دوز را دریافت کرده‌اند.
او بیان داشت: روزانه ۶۰ تا ۷۰ هزار دوز واکسن در استان خوزستان تزریق می‌شود که این موضوع، به بهبود شرایط بیمارستان‌ها کمک کرده است.
ابول‌نژادیان تصریح کرد : استقبال مردم از واکسیناسیون در شهر‌های مختلف استان خوزستان متفاوت بوده است. در برخی شهر‌ها از جمله اهواز تزریق دوز اول واکسن به جمعیت هدف به حدود ۵۰ درصد رسیده است، اما استقبال از واکسیناسیون در حمیدیه، شادگان، سوسنگرد، اندیکا و لالی کم بوده و تقریبا کمتر از ۲۰ درصد جمعیت هدف این شهر‌ها واکسن را دریافت کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۸۲۰ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند این در حالی است که در پیک کرونا، تقریبا ۳ هزار بیمار در بیمارستان‌ها بستری بودند.
این مقام مسئوا گفت: در اوج پیک بیماری روزانه ۵۷۰ تا ۵۸۰ بیمار در بیمارستان‌ها بستری می‌شدند که اکنون این عدد به روزانه ۲۶۰ نفر رسیده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد