hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شناسایی ۱۲ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان کردستان/ یکی از بیماران بدحال به تهران اعزام شد

شناسایی ۱۲ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان کردستان/ یکی از بیماران بدحال به تهران اعزام شد

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان از شناسایی ۱۲بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان خبر داد و گفت: یکی از بیماران بدحال به تهران اعزام شد.

صدیق جدیدالاسلامی از شناسایی 12بیمار مبتلا به قارچ سیاه در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون مرگ و میر ناشی از این بیماری در کردستان نداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه 11 نفر از بیماران مبتلا به قارچ سیاه در بسمارستان کوثر سنندج بستری است، افزود: یک نفر از آنان نیز به علت درگیری شدید چشم به تهران اعزام شده و بنا به پیگیری‌های انجام شده 20 تا 30درصد بینایی خود را به دست آورده تحت درمان قرار دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اذعان به اینکه داروی بیماری قارچ سیاه بسیار پرهزینه است، تصریح کرد:علی‌رغم اینکه هر بیمار باید 30 تا 40میلیون تومان هزینه کنند اما خوشبختانه تاکنون داروی بیمارانمان را در بیمارستان تامین کنیم.
جدیدالاسلامی از تشکیل کمیته تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی بهتر به بیمارستان در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد و گفت: روزانه سرویس عفونی و گوش حلق و بینی بیماران را ویزیت کرده و در صورت نیاز دو سه روز یکبار بیمارها به اتاق عمل برده شده و تخلیه انجام و مثبت و منفی بودن نمونه در پاتولوژی مشخص خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد