hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > زائران اربعین از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند

زائران اربعین از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند

استاندار ایلام از مردم ایران خواست که از مراجعه به مرزهای زمینی به ویژه مرز مهران خودداری کنند و گفت: در صورت بی‌توجهی و مراجعه بدون اغماض عودت داده می‌شوند.
محمد نوذری ،  از مردم ایران خواست که از مراجعه به مرزهای زمینی به ویژه مرز مهران خودداری کنند و اظهار داشت: در صورت بی‌توجهی و مراجعه بدون اغماض عودت داده می‌شوند.
استاندار ایلام گفت: به‌رغم تاکید و هشدار و اطلاع‌رسانی ملی، منطقه‌ای و استانی در شبکه‌های خبری و خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی تردد زائران در مرزهای زمینی ممنوع است اما با زهم برخی با نادیده گرفتن این تاکید و هشدارها رنج سفر به استان ایلام را متحمل می‌شوند که رنج آنان به دلیل ممنوع بودن تردد در مرز مهران بی‌نتیجه می‌شود.
وی افزود: در 24 ساعت گذشته تعداد 70 نفر از هموطنان که هشدارها را نادیده گرفته‌ و به مرز مهران مراجعه کرده بودند که به استان مبدا حرکت عودت داده شدند.
استاندار ایلام خاطرنشان کرد: کشور عراق از پذیرش زائران در مرزهای زمینی خودداری و این گونه ترددها را غیرمجاز اعلام و برای تردد غیرمجاز مرزی شدیدترین برخوردها را در نطر گرفته که لازم است که تصمیات کشور مقابل را لحاظ و از ترددهای غیرمجاز اجتناب شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد