hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکیدسرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر استفاده از ابزارهای فرهنگی وهنری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

تاکیدسرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر استفاده از ابزارهای فرهنگی وهنری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر استفاده از ابزارهای فرهنگی وهنری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-یوسف امینی گفت: علاوه بر دستورات دین، فرهنگ عفاف و حجاب بر اساس هویت ایرانی و ملی نیز دارای اهمیت است. 
وی در دومین جلسه کار گروه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب این اداره کل افزود: در نقاشی ها و سنگ  نگاره هایی که از ایران باستان به جا مانده هیچ زنی بدون پوشش وجود ندارد.بنابراین هم از جنبه دینی هم از جنبه ملی مسئله عفاف و حجاب مهم است.
یوسف امینی با اشاره به مصوبات ۴۲۷ و۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، خواستار برنامه ریزی معاونت های تخصصی، انجمن های فرهنگی وهنری و موسسات فرهنگی وهنری برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و تولیدات هنری جذاب دراین زمینه شد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تولیدات هنری در فضای مجازی را موثر و ارزشمند دانست. 
وی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاثیر و گستردگی فضای مجازی، تولیدات رسانه ای با موضوع عفاف و حجاب رصد و در فضای مجازی منتشر شود.
در این جلسه مصوب شد در کلیه کار گروه های نظارتی ادا ه کل از وجود بانوان فرهیخته و صاحب نظر استفاده شود. همچنین منشور اخلاقی حجاب و عفاف کارکنان و موسسات فرهنگی وهنری نیز تدوین و ابلاغ گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد