hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > گزینه‌های احتمالی استانداری یزد چه کسانی هستند؟ + سوابق

گزینه‌های احتمالی استانداری یزد چه کسانی هستند؟ + سوابق

در حالی این روزها گزینه‌های احتمالی استانداری در استان یزد مطرح می‌شوند که گزینه‌های بومی در اکثریت لیست‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.
این روزها گزینه‌های زیادی از سوی افراد مختلف به عنوان گزینه‌های احتمالی تصدی پست استانداری یزد مطرح می شود که البته برخی از آنها دارای رزومه‌های قوی و برخی افراد ناشناخته هستند.
به هر صورت در روزهایی هستیم که انتخاب استانداران در دستور کار ویژه وزارت کشور قرار گرفته و قطع به یقین در هفته‌های پیش رو تکلیف استانداری‌های مختلف کشور مشخص می‌شود.
در استان یزد هم از بین گزینه‌هایی که برای تصدی استانداری یزد مطرح می‌شوند، افراد زیر به دلیل داشتن توانمندی‌های برجسته و رزومه قوی، به نظر می‌رسد شانس بیشتری برای نشست بر کرسی استانداری یزد را دارند.
نام این افراد و سوابق شان در زیر آمده است: 
رضا مهدیان 
رضا مهدیان که نام وی به عنوان گزینه استانداری یزد مطرح شده  است، جانباز و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است. وی مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران  و سوابقی همچون  مدیرعامل بنیاد توسعه عمران و سرمایه گذاری استان یزد، مدیرعامل موسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان یزد، مشاور بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور، مشاور رئیس سازمان عتبات عالیات کشور، معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد، عضو کمیته انتصابات و عضو هسته گزینش استانداری یزد، مشاور عالی استاندار یزد، نماینده استاندار در ستاد هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد، مسئول پیگیری بحران  خط انتقال آب به یزد، عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد، عضو کمیته پدافند غیرعامل استان یزد، نماینده تام الاختیار استاندار در ستاد عبات عالیات استان، عضو شورای راهبردی سازمان همیاری شهرداری های استان یزد و بازرس و ناظر ویژه در اجرای پروژه های عمرانی استان یزد را در کارنامه دارد و از  احتمال  بیشتری نسبت به سایر افراد برای این مسئولیت برخوردار است.
مهران فاطمی 
مهران فاطمی یکی از گزینه‌های استانداری یزد است که به عنوان جوان‌ترین گزینه هم شناخته می‌شود، وی دکترای مخاطرات آب و هوا شناسی از دانشگاه یزد و استاد دانشگاه ، مدیرکل حوزه استاندار یزد در دولت‌های نهم و دهم، رئیس سازمان ملی جوانان استان یزد، مشاور استاندار و همچنین کاندیدای حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی برای دوره یازدهم بود.
محمد ناظمی اردکانی
محمدناظمی اردکانی، اولین وزیر تعاون دولت نهم بود که نام وی هم به عنوان یک اردکانی دیگر در بین گزینه‌های استانداری یزد مطرح شده است، وی در طول دوران فعالیت خود در سمت‌های وزارت تعاون، استانداری قم، ریاست سازمان استاندارد، معاون وزیر کشور، رئیس سازمان ثبت احوال و مشاغل مختلف دیگر را تجربه کرده است.
گرچه گزینه‌های مطرح شده و سایر گزینه‌های دیگر از جمله مواردی هستند که در میان گزینه‌های استانداری اعلام شده‌اند اما همچنان انتخاب بر عهده وزیر کشور و دولت است و به هیچ عنوان نمی‌توان با اطمینان از شخص خاصی نام برد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد