hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۱۵ الی۲۰درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان

افزایش ۱۵ الی۲۰درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش ۱۵ الی۲۰درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد.
طاهری رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از فعالیت هزار و ۱۵۰ مشاور املاک دارای پروانه کسب در زنجان خبر داد و گفت: فعالیت این تعداد مشاور املاک توسط بازرسین اصناف و اتحادیه مشاورین املاک رصد می‌شوند.

او افرود: از مهرماه پارسال اتاق اصناف استان زنجان با همکاری سازمان صمت بازرسی از مشاورین املاک را تشدید کرده و مشاورین املاک برای داشتن فعالیت قانونی باید در سامانه مستقلات املاک کشور ثبت نام  و پس از دریافت کد رهگیری به صورت قانونی در این صنف مشغول به کار شوند.
طاهری بااشاره به اینکه طی چند روز‌ گذشته اوضاع خرید و فروش مسکن در استان زنجان بهبود یافته و رو به رشد است، گفت:  اگر جلوی افزایش قیمت مصالح ساختمانی گرفته نشود قطعا ساخت و ساز‌ها کاهش می‌یابد و امیدواریم با کاهش قیمت مصالح قیمت مسکن نیز به حد قابل توجهی کاهش یابد.
او ادامه داد: مشاورین املاکی که ضوابط را رعایت نکنند و فعالیت شان بدون پروانه کسب باشد پلمب می شوند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش ۱۵ الی۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد و گفت: مالکین باید از افزایش غیر قانونی اجاره بهاء خودداری کنند.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مسکن در کشور ۲۵ درصد بیشتر از قیمت واقعی آن است، افزود:در استان زنجان قیمت مسکن با شهر‌هایی که جمعیتی برابر با زنجان دارند متناسب است و گران نیست.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد