hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵ گزینه احتمالی استانداری چهارمحال و بختیاری چه کسانی هستند؟ + سوابق

۵ گزینه احتمالی استانداری چهارمحال و بختیاری چه کسانی هستند؟ + سوابق

گمانه‌زنی، تحلیل و بررسی پیرامون استانداران‌ این روزها به اوج خود رسیده، در این بین ۵ گزینه جدی ولی احتمالی برای استان چهارمحال و بختیاری مطرح می‌شود.
، با عوض شدن دولت‌ها از جمله مسئولیت‌هایی که پس از روی کار آمدن وزرا و رای اعتماد گرفتنشان تغییر می‌کند، استانداری هر استان است. استانداری مهمترین و بالاترین مسئولیت اجرایی هر دولت در هر استان است و می‌توان از آن به مثابه نماینده آن دولت در استان یاد کرد.
اکنون پس از روی کار آمدن دولت سید ابراهیم رئیسی و عوض شدن وزیر کشور، استانداری چند استان مشخص و منصوب شده است، اما دیگر استان‌ها این گونه نیست، در این بین گزینه‌های احتمالی نیز برای تصدی این مسئولیت در استان‌های مختلف به گوش می‌رسد.
از جمله گزینه‌های احتمالی ولی جدی برای تصدی استانداری استان چهارمحال و بختیاری می‌توان به غلامعلی حیدری، محمدعلی مهرانفر، صادق سلیمی، مرتضی حسینی و مجتبی نوروزی اشاره کرد، هرچند گزینه‌های دیگری نیز برای این مسئولیت مطرح هستند ولی در حال حاضر این 5 گزینه، جدی‌ترین گزینه‌ها برای استاندار شدن این استان هستند.
1.غلامعلی حیدری
سردار غلامعلی حیدری که متولد سال 1342 است، یکی از گزینه‌های احتمالی ولی جدی برای تصدی استانداری چهارمحال و بختیاری است. معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، فرماندهی سپاه استان اصفهان و جانشین قرارگاه مردم محور سازمان پدافند غیر عامل کشور از جمله سوابق حیدری در سالیان گذشته بوده است.
2.محمدعلی مهرانفر
مهرانفر از دیگر گزینه‌های مطرح شده برای تصدی این مسئولیت است، وی مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت دادگستری، کارشناس سیاسی وزارت امورخارجه، دبیر دوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران(در هرات، لندن، بروکسل) و دبیرشورای ارزیابی و بهره‌وری وزارت امورخارجه را در کارنامه خود دارد.
3.صادق سلیمی
سلیمی نیز گزینه‌ای احتمالی برای استاندار شدن استان چهارمحال و بختیاری است، وی از فعالین سیاسی استان است که از جمله سوابق وی می‌توان به مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی، عضو انجمن علوم سیاسی ایران، عضو انجمن جامعه‌شناسی ایران، عضو شورای عالی ایثارگران و  دبیر هیأت علمی مسئول آموزش نظارت و ارزشیابی پژوهشکده تحقیقات اسلامی اشاره کرد.
4.سیدمرتضی حسینی
حسینی از جمله گزینه‌های جوان برای استانداری این استان است، وی متولد 1364 و دارای دکترای کارآفرینی است اما سوابق خوبی در کارنامه خود بر جای گذاشته است. مدرس دانشگاه، مدیرکل برنامه و بودجه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، مدیرکل مطالعات و پژوهش‌ها کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و رئیس دانشکده سروش صدا و سیما از جمله سوابق وی است.
5.مجتبی نوروزی
نوروزی نیز گزینه‌ای جوان برای تصدی این مسئولیت است، وی جوانی دهه شصتی و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی گرایش روابط بین‌الملل است که از جمله سوابق نوروزی می‌توان به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان ملی جوانان استان چهارمحال و بختیاری، رئیس گروه مشاوران جوان استاندار چهارمحال و بختیاری و مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد اشاره کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد