hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرگ چهار کرونایی دیگر در استان سمنان

مرگ چهار کرونایی دیگر در استان سمنان

سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ چهار نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد.
حبیب‌الله خجسته‌پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع این همه گیری تاکنون یک هزار و ۳۷۸مرگ قطعی در اثر کروناویروس در این استان پبت شده است.
وی از وجود ۴۵۵ بستری مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های این استان خبر داد و افزود: شمار موارد مثبت قطعی در این استان تاکنون به ۶۲ هزار و ۳۹۲بیمار رسیده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای کنترل این همه‌گیری در استان، اظهار کرد: تنها در شبانه روز گذشته ۲۱۳ مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.
وی ادامه داد: علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۸ مبتلای به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.
جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: در مجموع طی شبانه روز گذشته بیش از ۳۵۰ نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص ۶۷ بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان‌های این استان وجود ندارد.
وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۶۵ بیمار مثبت جدید در بخش کرونای بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود بستری شدند.
جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان بر لزوم همراهی شهروندان با مدافعان سلامت به منظور مقابله موثرتر با کروناویروس تاکید کرد و از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد