hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نایسر

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نایسر

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در ناحیه منفصل شهری نایسر راه‌اندازی شد. 
 در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی، هفتمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سنندج واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر با حضور دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه، معاون امور بهداشتی، رئیس مرکز بهداشت سنندج، مدیر عامل شرکت گاز منطقه ایی کردستان، مدیر کل جمعیت هلال احمر، مدیر کل مخابرات استان، شهردار و مسئول بهداری ناحیه سپاه سنندج افتتاح شد.
رئیس مرکز بهداشت سنندج در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این مرکز با همت ادارت ذیربط و با هدف ارائه انجام فرایند سریع واکسیناسیون جهت گروه‌های سنی مختلف برای شهروندان ناحیه منفصل شهری نایسر راه اندازی شده است.
دکتر جهانبخش یوسفی با بیان اینکه پایگاه مذکور جمعیت کل نایسر را جهت امر واکسیناسیون پوشش خواهد داد، اضافه کرد: در این پایگاه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر در تمامی روزهای هفته تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود و در صورت نیاز تعداد تیم های ارایه دهنده خدمت جهت امر واکسیناسیون افزایش خواهند یافت.
وی عنوان کرد: با افتتاح این پایگاه تاکنون هفت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با هدف تسریع در امر خدمت رسانی به شهروندان در سنندج راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به انجام واکسیناسیون خود اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد