hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسینه شدن رانندگان سرویس مدارس الزامی است

واکسینه شدن رانندگان سرویس مدارس الزامی است

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از الزامات فعالیت در سرویس مدارس واکسینه شدن است، گفت: افراد فعال در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی (سرویس مدارس) چنانچه دوز دوم واکسن خود را تا آبان ماه دریافت نکنند، مجاز به فعالیت در این رسته نخواهند بود.

سید رضا جعفریان فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری در دو بخش حمل و نقل عمومی و بخش خدمات شهری واکسیناسیون فعالان این بخش‌ها را انجام داده است.

وی افزود: تا روز بیستم شهریورماه سال‌جاری تعداد ۲۰ هزار و ۱۲۸ نفر از این افراد دوز نخست و شش هزار و ۱۲۷ نفر نیز دوز دوم واکسن بر علیه کرونا را دریافت کردند.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۲۶ هزار و ۲۵۵ نفر در ناوگان حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی در مدهای تاکسی‌های زرد، آژانس و سرویس مدارس و بخش خدمات شهری پارکبانان و پاکبانان و سایر فعالان این حوزه را در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه در تاریخ بیستم شهریورماه مرکز اختصاصی شهرداری برای واکسیناسیون «گل نرگس» تحویل مرکز بهداشت استان برای انجام واکسیناسیون عموم مردم قرار گرفت، ادامه داد: فعالان در در دو بخش حمل و نقل عمومی و بخش خدمات شهری برای دریافت دوز دوم می‌توانند به هشت مرکز تجمیعی دایر شده در شهر اصفهان مراجعه کنند.

جعفریان‌فر با تاکید بر اینکه یکی از الزامات فعالیت در سرویس مدارس واکسینه شدن است، گفت: افراد فعال در حمل و نقل دانش آموزی (سرویس مدارس) چنانچه دوز دوم واکسن خود را تا آبان ماه دریافت نکنند، مجاز به فعالیت در این رسته نخواهند بود، بنابراین توصیه می‎‌شود افرادی که هنوز واکسینه نشدند، پس از دریافت کارت مربوطه از سازمان تاکسیرانی به ورزشگاه گل نرگس واقع در پل تمدن مراجعه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد