hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت تالارهای پذیرایی در مشهد همچنان ممنوع است

فعالیت تالارهای پذیرایی در مشهد همچنان ممنوع است

با توجه به تغییر رنگ کرونایی این کلانشهر از قرمز به نارنجی، فعالیت اکثر واحدهای صنفی به حالت قبل بازگشته و فقط فعالیت صنف تالارهای پذیرایی همچنان ممنوع است.
امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: فعالیت چهار صنف اغذیه و پیتزا، آبمیوه و بستنی، سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌ها در شرایط نارنجی کرونایی مشهد با محدودیت همراه است و فقط می‌توانند به صورت بیرون بر یا در فضای باز خدمات ارائه دهند.

او افزود: در شرایط کرونایی مشهد همه صاحبان صنوف و فعالان واحد‌های صنفی ملزم به زدن ماسک هستند و باید از ارائه خدمات به مشتریان فاقد ماسک خودداری کنند در غیر این صورت به محض مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه توسط بازرسان، واحد صنفی جریمه و در صورت تکرار تخلف، مهر و موم می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به عملکرد بازرسان حوزه اصناف در طرح تشدید نظارت و بازرسی در حوزه کالا‌های اساسی ادامه داد: در پی دستور استاندار خراسان رضوی مبنی بر تشدید مقابله با گران فروشی و تخلفات در حوزه عرضه کالا‌های اساسی، از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۸۰ عملیات گشت مشترک بازرسی اصناف با مرکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن در سطح شهر مشهد انجام شد.

دلداری بیان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها هفت هزار و ۵۴۰ تذکر شفاهی، ۱۷۳ اخطار کتبی، ۱۰۴ جریمه و ۳۱ مورد مهر و موم واحد صنفی متخلف در کلانشهر مشهد در مواجهه با تخلفات گران فروشی و عرضه خارج از شبکه در حوزه کالا‌های اساسی انجام گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد