hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش۲۰ تا ۳۰درصدی نرخ کرایه تاکسی؛ نرخ‌های جدید از یکم مهرماه اعمال می‌شود

افزایش۲۰ تا ۳۰درصدی نرخ کرایه تاکسی؛ نرخ‌های جدید از یکم مهرماه اعمال می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از افزایش ۲۰ تا ۳۰درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری خبر داد.
فرزاد زارعی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در  سنندج  از تغییر قیمت کرایه تاکسی در مرکز استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: براساس مصوبه اخیر شورای شهر، نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری 20 تا 30درصد متناسب با مسیرها، از یکم مهرماه به صورت رسمی افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه هرساله در اردیبهشت ماه نرخ کرایه تاکسی افزایش یافته است، افزود: امسال شورای شهر به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی مردم و شرایط کرونایی، در نیمه دوم سال با افزایش نرخ‌ها موافقت کرده تا دیگر تا پایان سال شاهد هیچ‌گونه افزایشی نباشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید بر اینکه تمامی رانندگان تاکسی در سنندج از یکم مهرماه امسال موظف به نصب برچسب نرخ‌نامه بر روی تاکسی‌هایشان هستند، تصریح کرد: ناوگان تاکسیرانی باید بیش از پیش خدمات خود را به شهروندان عرضه خواهند کردند تا شاهد هیچ‌گونه نگرانی مردم نباشیم.
وی گفت: شهروندان در صورت مواجهه با دریافت کرایه بیشتر از سوی رانندگان تاکسی، می‌توانند به تاکسیرانی سنندج مراجعه و شکایت‌های خود را پیگیری کنند تا برخورد‌های لازم در بخش تاکسیرانی انجام شود.
به گزارش تسنیم٬ افزایش دلخواهی نرخ کرایه تاکسی درون شهری توسط رانندگان در یک ماه اخیر در سایه بی‌نظارتی مسئولان متولی، انتقادات و گله‌مندی‌هایی متعددی را از سوی شهروندان مرکز استان کردستان در پی داشته و از سوی دیگر رانندگان وسایل نقلیه عمومی هم در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم می‌گفتند نرخ‌ها پایین و هزینه‌های آنان جبران نخواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد