hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرگ ۸ نفر در یک روز در استان کرمانشاه/ ۵۵ کودک کرونایی در کرمانشاه بستری هستند

مرگ ۸ نفر در یک روز در استان کرمانشاه/ ۵۵ کودک کرونایی در کرمانشاه بستری هستند

هم‌اکنون ۵۵ بیمار کودک در بیمارستان محمد کرمانشاهی با علائم کرونا بستری هستند که ۱۱ نفر از این تعداد در بخش مراقبت ویژه تحت مراقبت هستند.
مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان، گفت: ۵۵ هزار و ۳۳۶ بیمار از ابتدامی اپیدمی کرونا در استان در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که در حال حاضر یک‌هزار و ۵۲۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
او افزود: علی‌رغم اینکه طی دو سه روز اخیر شاهد کاهش نسبی تعداد بیماران بستری بودیم، ولی متأسفانه با این تعداد امروز باز افزایش را شاهد هستیم و تصور اینکه آمار پایین می‌آئید محقق نشد و نشاگر این است هنوز در پیک هستیم.
او  بیماران بستری در بخش‌های ویژه را ۲۲۷ مورد اعلام کرد و افزود: ۶۱ بیمار با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته را ۳۰۶ مورد و ترخیص‌ها را ۲۴۷ مورد اعلام کرد و بیان داشت: هم‌اکنون ۵۵ بیمار کودک در بیمارستان محمد کرمانشاهی با علائم کرونا بستری هستند که ۱۱ نفر از این تعداد در بخش مراقبت ویژه تحت مراقبت هستند.
او با اشاره به جان باختن هشت نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر رسید.
محمدی اظهار داشت: الان در پیک هستیم و بیماری در جامعه گسترش یافته و با داشتن هرگونه علائم مبنا بر ابتلا به بیماری کرونا است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد