hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد خودروهای فاقد پلاک در هر شرایطی از شبانه روز ممنوع است

تردد خودروهای فاقد پلاک در هر شرایطی از شبانه روز ممنوع است

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تردد خودروهای فاقد پلاک یا دارای پلاک های مخدوش در هر شرایطی از شبانه روز ممنوع است.
مجید احمدی در دومین نشست کمیته پیشگیری ومقابله با سرقت شهرستان بویراحمد با تاکید بر شناسایی مناطق جرم خیز و دارای سرقت زیاد در شهر یاسوج و حومه افزود: نیروی انتظامی و سایر دستگاهای متولی با همه امکانات موجود تلاش می‌کنند تا موجبات رضایت شهروندان را فراهم بیاورد.
وی با اشاره به اینکه باید شناسایی دقیق مناطق جرم خیز و پرخطر در دستور کار قرار گیرد، اظهارکرد: باید به کمک اقدامات پیشگیرانه وقوع ناهنجاری‌ها را به حداقل برسانیم  همچنین مردم باید مراقب اموال خود باشند و دستگاههای امنیتی و متولیان نیز در این خصوص باید حساسیت‌های ویژه‌ای داشته باشند.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در یک جامعه سالم و پویا، خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ‌سازی جرایم را کاهش دهیم.
احمدی تصریح کرد: تردد خودروهای فاقد پلاک یا دارای پلاک های مخدوش در هر شرایطی از شبانه روز ممنوع است و در این زمینه گشت‌های شبانه روزی باید فعال شود و با متخلفان به جد برخورد کنند.
وی ادامه داد: مسئولان برای شناسایی مناطق جرم خیز و آسیب پذیر همچنین روشنایی معابر برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد  بیان کرد: نصب و راه اندازی دوربینهای پایش تصویری الزامی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد