hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۶۵ بیمار جدید کرونایی در شاهرود و میامی شناسایی شد

۶۵ بیمار جدید کرونایی در شاهرود و میامی شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۶۵بیمار جدید کرونایی در شاهرود و میامی شناسایی شد، گفت: آمارها مقداری کاهش را نشان می‌دهند اما همچنان چرخه ویروس فعال است.
رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه چرخه انتقال ویروس فعال است و در شبانه روز گذشته (منتهی به ابتدای دوشنبه) ۶۵ بیمار جدید کرونایی در شاهرود و میامی شناسایی شده‌اند، تاکید کرد: از این تعداد ۲۹ نفر در بیمارستان بستری شدند، تاکید کرد: همچنان تاکید ما به مردم رعایت مسائل بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی است.
وی با بیان اینکه شاهرود مقداری دیرتر از دیگر شهرستان‌های استان و کشور درگیر موج پنجم کرونا شد اما خوشبختانه کم کم از میزان ابتلاء کاسته و بیماری کرونا سیر نزولی گرفته است، تاکید کرد: این به معنای پایان بیماری نیست بلکه چرخه ویروس کرونا در شاهرود و میامی به شدت فعال است و می‌تواند به سرعت شیوع سریعی را داشته باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه انتظار داریم به موازات نزول سیر بیماری و ارتقای واکسیناسیون در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به خصوص استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و همچنین رعایت بهداشت صورت گیرد، گفت: رعایت موازین پیشگیری شرایط مطلوب‌تری را به شهرستان‌های ما هدیه می‌دهد.
چمن گفت: با بهبود سهمیه واکسن، سرعت واکسیناسیون به شکل چشم‌گیری در شهرستان‌های شاهرود و میامی افزایش یافته و در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای دوشنبه بیش از پنج هزار دوز واکسن کرونا تزریق کرده‌ایم که البته این میزان امکان افزایش نیز دارد در مجموع هم باید گفت ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت هدف تحت پوشش دانشگاه در برابر کرونا واکسینه شده شده‌اند.
وی افزود: امکان ثبت نام و واکسیناسیون دانشجویان نیز از طریق سامانه وزارت بهداشت و نوبت دهی پیامکی در شاهرود و میامی وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد