hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رکورد تزریق واکسن در چهارمحال و بختیاری شکسته شد/ تغییر رنگ‌بندی شهرها

رکورد تزریق واکسن در چهارمحال و بختیاری شکسته شد/ تغییر رنگ‌بندی شهرها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در روز گذشته ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری تزریق شده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، پیش‌بینی می‌شود در صورت تداوم روند واکسیناسیون با همین سرعت، تا دو ماه آینده تمامی هم استانی‌ها دوز اول را دریافت خواهند کرد.
مجید شیرانی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۰۶ هزار و ۷۴ نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام شده است که از این تعداد ابتلای ۷۴ هزار و ۱ نفر به کرونا قطعی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: هم‌اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا، وضعیت شهرستان‌های اردل، بن، بروجن، شهرکرد، کیار و  لردگان قرمز، وضعیت شهرستان های سامان، فارسان  و کوهرنگ نارنجی و شهرستان خانمیرزا زرد است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۸۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری از دست داده‌اند، تاکید کرد: هم‌اکنون ۵۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، بیماری کرونا آتش زیر خاکستر است و با ساده‌انگاری مردم دوباره منطقه را به آتش خواهد کشید.
شیرانی با تاکید بر اینکه روز گذشته یک رکورد تاریخی در واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید، خاطرنشان کرد: در ‌روز گذشته ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که هدف صد در صدی تزریق واکسن در شهرستان‌ها محقق شد، پیش بینی می‌شود در صورت تداوم روند واکسیناسیون با همین سرعت، تا دو ماه آینده تمامی هم استانی‌ها دوز اول را دریافت خواهند کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد