hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سامانه اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان افتتاح می‌شود

سامانه اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان افتتاح می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تعویض پلاک اینترنتی در اصفهان خبر داد و گفت: به زودی با حضور رئیس راهور ناجا در اصفهان به عنوان اولین استان بعد از تهران سامانه تعویض پلاک اینترنتی افتتاح خواهد شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سامانه نوبت‌دهی برای تعویض پلاک، اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک یکی از مراکز پر خطر و پر ریسک انتشار ویروس کرونا به دلیل ازدحام جمعیت است که در طول اپیدمی کرونا چندین بار این مراکز تعطیل شدند و حتی تعطیلی بیش از یک ماه را نیز تجربه کردیم.

وی افزود: به دلیل افزایش تقاضای شهروندان مبنی بر بازگشایی مراکز تعویض پلاک، بنابراین مقرر شد طبق مصوبات ستاد این مراکز با ظرفیت 50 درصد ارائه خدمات کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 50 درصد ظرفیت مراکز تعویض پلاک فعالیت می‌کنند، گفت: روزانه بین 800 تا 900 تعویض پلاک فقط در شهر اصفهان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به شهروندان تاکید می‌کنم بدون نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند، از شرایط سخت نوبت گرفتن مطلع هستیم ولی برنامه‌ریزی شده شهروندان اصفهانی فقط  ساعت 9 صبح مراجعه کنند چرا که نوبت‌گیری در سایر ساعات روز امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: ظرفیت محدود است و شهروندان باید در آن زمان محدود نوبت اینترنتی بگیرند، باز هم تاکید می‌شود بدون داشتن نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند چون امکان ارائه خدمات نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به موضوع وکالت‌نامه‌ها، اظهار داشت: فروشنده و خریدار با هم برای دریافت خدمات مراجعه کنند یا اگر وکالت‌نامه می‌گیرند، وکالت نامه با بیش از یک ماه اعتبار بگیرند چون اگر کمتر باشد نوبت‌دهی هم ممکن است با تاخیر انجام شود و وکالت نامه باطل می‌شود و دوباره باید به دفترخانه مراجعه و هزینه مضاعف پرداخت کنند.

وی افزود: در اصفهان بعد از تهران به عنوان اولین استان تعویض پلاک اینترنتی به زودی با حضور ریاست راهور ناجا افتتاح خواهد شد و تمام شرایط آماده است و حتی به طور آزمایشی انجام شده وبه زودی این خدمت به شهروندان اصفهانی داده خواهد شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: بیش از 70 تا 80 درصد فرایند تعویض پلاک شهروندان در منزل از طریق بستر اینترنت صورت می‌گیرد و حتی پلاک را خودشان انتخاب می‌کنند و موضوع احراز محل سکونت را انجام می‌دهند فقط برای بازدید خودرو،  ارائه  قدیم و دریافت اسناد جدید و پلاک با حداکثر زمان کمتر از 15 دقیقه بدون پیاده شدن از وسیله نقلیه در یک لاین ویژه پلاک تعویض می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد