hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق بیش از ۲ میلیون دوز واکسن کرونا در فارس

تزریق بیش از ۲ میلیون دوز واکسن کرونا در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دوز واکسن به مردم فارس تزریق شده است.
مهرزاد لطفی ظهر شنبه در نشست روزانه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به پیشگامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون از زمان تحویل تا تزریق، گفت: تلاش دانشگاه برای انجام سریع واکسیناسیون ادامه دارد و به نسبت موجودی، میزان تزریق واکسن نیز افزایش می‌یابد.
او با اشاره به گسترش مراکز انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس در فارس میزان تزریق واکسن کرونا در روز پنجشنبه، هجدهم شهریور در استان را ۱۰۸ هزار و ۷۳۲ دوز اعلام کرد و افزود: به همت تیم‌های اجرایی واکسیناسیون دانشگاه و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه فجر فارس و به ویژه مشارکت مردم، تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دوز واکسن به مردم فارس تزریق شده که این امر به سرعت در حال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واکسیناسیون را در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، یکی از راه‌های مؤثر در مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ خواند و از استقبال و همدلی و مشارکت مردم فارس در این امر قدردانی کرد.
دکتر لطفی ادامه داد: پایبند بودن به رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی یکایک افراد جامعه، می‌تواند تغییر اساسی در وضعیت کرونایی استان به وجود آورد، بنابراین با تلاش و همت مجموعه سلامت فارس و همراهی مردم فهیم استان، می‌توانیم به روزهای دور از کرونا در استان دست بیابیم.
رئیس دانشگاه با بیان اینکه کرونا همچنان در کمین افراد سهل انگار است، از مردم استان فارس خواست تا فریب تغییر وضعیت رنگ بندی کرونایی را نخورند و همچنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مجموعه سلامت را در پیشبرد برنامه‌های مقابله با کرونا همراهی کنند.
او همچنین در این نشست آمار مبتلایان به کروناویروس و جان باختگان این بیماری در استان طی دو روز پایانی هفته گذشته، روند انجام تست‌های pcr در مراکز ۱۶ ساعته، نحوه انجام تست‌های سریع، فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ و اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ را ارزیابی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد