hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان | مطالبات پزشکان کردستان تا پایان امسال پرداخت می‌شود

کردستان | مطالبات پزشکان کردستان تا پایان امسال پرداخت می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان در واکنش به برخی اظهارات مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر مطالبات پزشکان از بیمه سلامت گفت: تا پایان سال‌جاری بدهی‌هایمان را پرداخت خواهیم کرد.

انور اسماعیلی، به خدمات بیمه سلامت به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و 33 هزار کردستانی بیمه‌شده شش صندوق بیمه روستایی، سایر اقشار، بیماران خاص، ایرانیان، کارمندی و بیمه همگانی هستند و از خدمات بهره‌مندند.

وی از اجرای طرح نسخه‌پیچی الکترونیکی بخش درمان بیماران سرپایی تا پایان سال‌جاری در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: امیدواریم در سال آینده نیز این پروژه را در دیگر شهرستان‌های کردستان اجرایی کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان ادامه داد: اجرای طرح نسخه‌پیچی الکترونیکی در حوزه بستری نیز در خردادماه سال آینده آغاز می‌شود تا بلکه همه خدمات از طریق الکترونیکی انجام و دفترچه‌ها حذف شود.

وی به خدمات صندوق بیمه همگانی اشاره کرد و افزود: بیمه سلامت به‌منظور پوشش فراگیر و عادلانه خدمات سلامت، حدود 9 میلیون نفر و 370 هزار نفر کردستانی یعنی حدود 35 درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است.

اسماعیلی همچنین به فعالیت صندوق ایرانیان اشاره کرد ویادآور شد: هزینه دریافت بیمه ایرانیان برای هر نفر ماهانه 23 هزار تومان بوده که 50 درصد توسط دولت و 50 درصد نیز توسط بیمه‌شده پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان در بخشی پایانی سخنان خود در واکنش به برخی اظهارات مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر مطالبات پزشکان از بیمه سلامت خاطرنشان کرد: تا اول آذرماه سال‌جاری 70 درصد از مطالبات پزشکان از بیمه سلامت پرداخت شده و تا پایان امسال نیز 30 درصد باقیمانده را پرداخت خواهیم کرد.

آن‌چه‌ در ادامه مشاهده می‌کنید، گفت‌وگوی ویدئویی خبرنگاران تسنیم با مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد