hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تجلیل از برگزیدگان شعر تعاون خراسان رضوی

تجلیل از برگزیدگان شعر تعاون خراسان رضوی

با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزیدگان جشنواره شعر تعاون تجلیل به عمل آمد.


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-با حضور یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمید رضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اتاق تعاون، افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از منتخبین ‌جشنواره شعر تعاون و‌ از بازنشستگان بخش تعاون استان تجلیل به عمل آمد.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: تعداد ۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری ۳ اثر برگزیده شدند.
افشین تحفه گر افزود: داوران این جشنواره اساتید نیک، گنجعلی و رضازاده از اعضای شورای سیاستگذاری شعر استان بودند.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف؛ توجه به ادبیات به عنوان یک ابزار قدرتمند برای معرفی تعاون و تعاونگران، تعامل بیشتر فرهنگ و ادبیات با تعاون و نهادینه کردن فرهنگ کار جمعی در بین همه اقشار مردم ، ایجاد  ارتباط بین تعاونگران و مردم به جهت زمینه بروز خلاقیت، ایجاد فضایی برای معرفی تعاون، اشتغال و برای معرفی تلاش گران این عرصه، شناساندن استعداد های ادبی با رویکرد اقتصادی به مردم، پاسداشت جهاد گران تعاون و سربازان خط مقدم کار ، تلاش و تولید برگزار شد.
گفتنی است در این مراسم از سه برگزیده این جشنواره مهرداد مهرابی، مجتبی صفدری، ام البنین میرزایی تجلیل به عمل آمد و جوایزی از طرف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و بسته فرهنگی از طرف معاونت فرهنگی و رسانه  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به برگزیدگان اهدا شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد