hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استاندار خراسان رضوی باید فردی اقتصادی باشد/ چهره ای ملی سکان استانداری را به دست بگیرد

استاندار خراسان رضوی باید فردی اقتصادی باشد/ چهره ای ملی سکان استانداری را به دست بگیرد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی با توجه به اهمیتی که این استان دارد باید فردی باشد اقتصادی با نگاه امنیتی که بتواند خراسان رضوی را از عقب ماندگی‌های چندساله اخیر نجات دهد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: خراسان رضوی در مقایسه با دیگر استان‌های کشور در چندسال اخیر دچار عقب افتادگی شده و باید این عقب افتادگی به سرعت جبران شود.
وی افزود: باتوجه به شرایطی که خراسان رضوی دارد باید استانداری در حد وزیر با دانش اقتصادی و نگاه امنیتی برای آن انتخاب شود  نمایندگان خراسان رضوی به دنبال استانداری شایسته هستند و بومی و غیر بومی بودن استاندار تفاوتی ندارد  اما در صورت تساوی شرایط طبیعتا گزینه بومی در اولویت قرار می‌گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: استانداری خراسان رضوی، استانداری ویژه ای است بنابراین فردی که سکان‌داری آن را قرار است برعهد بگیرد باید فردی ملی باشد.
نیک بین گفت: خراسان رضوی با وجود نزدیکی به دو کشور افغانستان و پاکستان نیاز به استانداری دارد که هم از توان و دانش اقتصادی بالایی برخوردار باشد و هم نگاه امنیتی داشته باشد چرا که اولویت استان خراسان رضوی با توجه به شرایطی که دارد توجه به اقتصاد و امنیت است.
 نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: عدم وجود بودجه متوازن در خراسان رضوی نسبت به استان‌های همجوار نیز یکی از مهمترین کمبودهایی است که در خراسان رضوی دیده می‌شود بنابراین باید استانداری انتخاب شود که بتواند بخش خصوصی را پای کار بیاورد و عقب افتادگی‌های استان و کمبود بودجه آن را جبران کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد