hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تجلیل از بانوان شاغل در حوزه خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان

تجلیل از بانوان شاغل در حوزه خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان

به مناسبت فرا رسیدن میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از بانوان شاغل در حوزه خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان تجلیل شد.
در این مراسم که روز چهارشنبه هشتم اسفند ماه جاری در محل ساختمان سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین ۱۵۲۲ برگزار شد از تلاش های ۲۹ بانوی شاغل در حوزه مشترکین قدردانی به عمل آمد. ۹ نفر از این بانوان در دفاتر چهارگانه حوزه مشترکین و ۲۰ نفر در سامانه ۱۵۲۲ مشغول فعالیت هستند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ از سال ۱۳۹۵ گفت: خوشبختانه هم اکنون بخش عمده ای از خدمات ۲۳ گانه فروش و پس از فروش انشعاب از جمله پاسخگویی، ثبت درخواست و محاسبات در۹۲ شهر تحت پوشش توسط بانوان شاغل در سامانه ۱۵۲۲ به صورت غیر حضوری انجام می شود.
رضا رضایی افزود: با وجود این هنوز تعدادی از متقاضیان و مشترکین برای پیگیری درخواست های شان به ادارات آبفای مناطق خودگردان مراجعه می کنند که در صدد هستیم این مراجعات را به صفر برسانیم.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده علاوه بر اضافه شدن نیروهای سامانه ۱۵۲۲ و تکمیل زیرساخت ها، سعی خواهیم کرد به صورت آزمایشی، پاسخ گویی حضوری به مشترکین را در دو شهر تحت پوشش، تعطیل و تمام خدمات را به صورت غیر حضوری ارائه کنیم.
رضایی افزود: در صورت موفقیت این طرح، امور مشترکین تا پایان نیمه نخست سال ۱۳۹۸  در تمام مناطق تحت پوشش تعطیل و خدمات به صورت کاملاً غیرحضوری ارائه می شود..

 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد