hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پل عابر پیاده بزرگراه شهید آقابابایی

پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پل عابر پیاده بزرگراه شهید آقابابایی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده بزرگراه شهید آقابابایی در مقابل شهرک صفائیه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایمن‌سازی بزرگراه شهید آقابابایی توسط شهرداری این منطقه در حال انجام است تا شهروندان از ایمنی بیشتری در سفرهای شهری خود برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: بوستان اطشاران یکی دیگر از پروژه‌های منطقه ۱۰ به شمار می‌رود که برای تملک و ساخت آن ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ۱۰ بیشترین پارک‌های محله‌ای را در بین مناطق ۱۵ گانه دارد، گفت: به همین جهت با توجه به وجود مشکلات ناشی از کمبود منابع آبی، برای حفظ و توسعه فضای سبز، یک مخزن ذخیره آب در خیابان مصلی در نظر گرفته شده است،

وی ادامه داد: پروژه کلکتور آب نیز در خیابان شهید خزایی برای تأمین منابع آبی اجرایی شده و خط انتقال پساب تصفیه خانه شمال شرقی شهر از پل آفتاب تا پل تمدن نیز ایجاد شده است.

شهبازی با اشاره به وجود سه ایستگاه خط دو متروی اصفهان در محدوده منطقه ۱۰، افزود: در زمان مقرر نسبت به آزادسازی زمین مورد نیاز برای سه ایستگاه خط دو مترو شامل ایستگاه‌های لاله، شاهد و قدس اقدام شد و در اختیار سازمان قطار شهری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستگاه تی. بی. ام از ایستگاه لاله به سمت ایستگاه شاهد در حال حفاری تونل مترو است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد