hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری های کرونایی گیلان ۳ رقمی شد

بستری های کرونایی گیلان ۳ رقمی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند کاهشی بستری های کرونایی در استان، گفت: هم اکنون ۹۸۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.
فردین مهرابیان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند بیمار در استان نزولی است.
وی با بیان اینکه وضعیت گیلان همچنان شکننده است، افزود: روند کاهشی بستری‌ها و ابتلاها نباید شهروندان را فریب دهد زیرا کرونا هم اکنون نیز در استان فعال است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سه رقمی شدن مجموع بستری‌های کرونایی در استان گیلان بعد از هفته‌ها درگیری با پیک پنج کرونا، گفت: در حال حاضر ۹۸۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
وی با بیان اینکه البته بستری‌های روزانه کرونایی در گیلان همچنان سه رقمی است، ادامه داد: ۱۵۹ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته بستری شده اند.
مهرابیان با اشاره به اینکه ۱۵۸ بیمار کرونایی در بخش آی سی یوی بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: ۱۴ بیمار بدحال امروز به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.
وی از شهروندان خواست برای کنترل و مهار کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت کرده و استفاده از ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها و فاصله اجتماعی را با دقت و جدیت بیشتری رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد