hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسیناسیون 35 درصد جمعیت کرمان/ روند مرگ و میر کرونا در کرمان همچنان صعودی

واکسیناسیون 35 درصد جمعیت کرمان/ روند مرگ و میر کرونا در کرمان همچنان صعودی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روند ابتلا به کرونا در استان کرمان نزولی است اما تعداد فوتی ها تا مدتی همچنان بالا خواهد بود.
"حسین صافی زاده" در گفت و گو با ایسنا در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر اول شدن استان کرمان در واکسیناسیون اظهار کرد: استان کرمان در واکسیناسیون اول نیست و مطلبی که در این زمینه منتشر شده، جعلی است.
وی در پاسخ به اینکه چرا روز گذشته تعداد فوتی های کرونایی استان کرمان به یکباره جهش پیدا کرده است؟ گفت: متاسفانه روز گذشته 31 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، زیرا تعداد بیماران بدحال استان همچنان زیاد هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: روند ابتلا در استان کرمان نزولی است اما تعداد فوتی ها تا مدتی همچنان بالا خواهد بود.
وی از تزریق دوز اول واکسن کرونا در 35 درصد جمعیت بالای 18 سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد و گفت: اول هفته جاری محموله جدید واکسن به استان ارسال شده است.
صافی زاده از باز شدن سامانه واکسیناسیون برای متولدین 1365 به قبل در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: سامانه ثبت نام تزریق واکسن کرونا Salamat.gov.ir برای افراد 35 سال به بالا باز شده و این افراد می توانند از طریق همین سامانه ثبت نام و نوبت تزریق واکسن دریافت کنند.
وی با تاکید برآنکه هنوز موردی از سویه جدید کرونا در استان کرمان مشاهده نشده، در ادامه درباره استقبال کرمانی ها از واکسن نیز گفت: تاکنون تقریبا استقبال در کرمان خوب بوده و حدود 16 درصد از هر گروه سنی استقبال نکرده اند که امیدواریم آنها نیز به نتیجه تزریق واکسن برسند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد