hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اختصاص ۲۵۰ هزار دوز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اختصاص ۲۵۰ هزار دوز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

عضو کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص ۲۵۰ هزار دوز  واکسن جدید به این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: با اختصاص این تعداد واکسن، روند واکسیناسیون بیش از پیش سرعت می‌گیرد.
زهرا نهبندانی با بیان اینکه تمامی دوزهای واکسن در میان پایگاه و مراکز واکسیناسیون توزیع شده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه محموله جدید تحویلی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲.۵ برابر محموله‌های قبلی بوده است.
وی از تمامی گروه‌‎های هدف که مشمول دریافت واکسن در نوبت اول و دوم می‌شوند خواست، جهت دریافت واکسن طبق نوبت‌دهی صورت گرفته به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا شاهد ازدحام جمعیت در این مراکز نباشیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نهبندانی با ذکر این نکته که در محموله دریافتی جدید سهمیه‌ای هم برای مناطق حاشیه شهر مشهد لحاظ شده است، تأکید کرد: واکسیناسیون ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد توسط اعضاء بسیج جامعه پزشکی در حال انجام است .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.
عضو کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از مجموع مراکز واکسیناسیون ۳۰ پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها به منظور گسترش خدمات رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه‌های واکسیناسیون راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۳۵ هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات‌رسانی به گروه‌های هدف شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد