hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکنون هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر تعیین نشده است/ به دنبال انتخاب استاندار در تراز ملی هستیم

تاکنون هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر تعیین نشده است/ به دنبال انتخاب استاندار در تراز ملی هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای تصدی پست استانداری بوشهر تعیین نشده گفت: در این خصوص پیشنهادات گوناگونی مورد بررسی قرار می‌گیرند ولی افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.
حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با اشاره به ظرفیت‌های مهم و گوناگون در استان بوشهر اظهار داشت: این استان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم در بخش‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری به‌صورت آشکار و پنهان برخوردار است که بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در راستای حل مشکلات استان بوشهر یک ضرورت است.
نماینده عسلویه، دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تعیین استاندار با تفکر انقلابی و جهادی مورد توجه ویژه قرار دارد تصریح کرد: برای معرفی استاندار بوشهر به وزارت کشور جلسات گوناگونی تشکیل شده است و افرادی که مطرح هستند بر اساس شاخص‌های وزارت کشور مورد بررسی جامع قرار می‌گیرند.
رئیس‌ مجمع نمایندگان استان بوشهر، با اشاره به اینکه برای تصدی پست استاندار بوشهر به وزارت کشور تاکنون هنوز هیچ گزینه‌ای تعیین نشده است تصریح کرد: تاکنون پیشنهادات گوناگونی مورد بررسی قرار گرفته ولی مجمع نمایندگان استان بوشهر به دنبال انتخاب استاندار با تفکر و روحیه انقلابی، جهادی و در تراز ملی است.
احمدی از تشکیل جلسات نمایندگان استان بوشهر برای تعیین فرد مورد نظر خبر داد و افزود: در این خصوص جلساتی تشکیل شده و کاندیداهای گوناگونی برای تصدی پست استانداری بوشهر بررسی شده ولی افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.
نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: پس از مطرح شدن افرادی برای تصدی پست استاندار بوشهر با افراد تاثیرگذار استانی جلسه نهایی گرفته، تصمیم‌گیری و به وزارت کشور معرفی می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، شاخص‌های تصدی پست استاندار بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های آشکار و پنهان استان، ارتباط قوی و روابط خوب با کشورهای همسایه حاشیه خلیج‌فارس در عرصه تقویت برنامه‌های اقتصادی و تجاری استان بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند داخلی، قابلیت‌های اقتصادی، کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و دیگر حوزه‌ها از جمله شاخص‌ها و ویژگی‌های تصدی پست استانداری بوشهر است.
رئیس‌ مجمع نمایندگان استان بوشهر، با بیان اینکه اتفاق نظر بزرگان استان بوشهر در تعیین استاندار بوشهر بسیار مهم است افزود: پس از جمع‌بندی پیشنهاد‌ها و رسیدن به یک نظر مشترک، گزینه‌های مطرح شده بررسی می‌شود و پس از اعلام نظر بزرگان استان بوشهر، گزینه‌های تعیین شده به وزارت کشور معرفی می‌شود.
احمدی، نقش نمایندگان استان بوشهر در تعیین استاندار نقش مشورتی دانست و بیان کرد: تفکر جهادی، انقلابی، داشتن برنامه و آشنایی با ظرفیت استان از مهمترین شاخص‌ها در تصدی پست استاندار بوشهر محسوب می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد