hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دفن روزانه ۴۰۰ فوتی کرونایی و غیر کرونایی در بهشت زهرای تهران

دفن روزانه ۴۰۰ فوتی کرونایی و غیر کرونایی در بهشت زهرای تهران

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: روزانه نزدیک به ۲۰۰ متوفای کرونایی و روزانه ۲۰۰ فوتی غیر کرونایی داریم که مجموع اموات بهشت زهرای تهران در این روزها حدود ۴۰۰ فوتی است.
​سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) امروز در حاشیه حضور خود در شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۱۹ ماه از بحران کرونا می‌گذرد و بچه‌های بهشت زهرا در کنار کادر درمان در خط مقدم کرونا قرار گرفتند.
وی عنوان کرد: در پیک پنجم کرونا، حدود ۴۰ درصد متوفیان کرونایی کل کشور سهم بهشت زهرای تهران بود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ابراز داشت: نیروهای بهشت زهرا در تمام روزها و تعطیلی‌ها مشغول فعالیت هستند و امیدواریم شاهد کاهش آمار باشیم.
خال تصریح کرد: در پیک فعلی کرونا روزانه نزدیک به ۲۰۰ متوفای کرونایی و روزانه ۲۰۰ فوتی غیر کرونایی داریم که مجموع اموات بهشت زهرای تهران در این روزها حدود ۴۰۰ فوتی است.
وی درباره قبور رایگان نیز گفت: هرکس درخواست دارد می‌تواند از سه طبقه یک طبقه را رایگان دریافت کند. بیشترین قیمت قبور نیز طبقه‌ای ۲۵ میلیون تومان و کم‌ترین قیمت هم طبقه‌ای رایگان است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تصریح کرد: در سالن‌های تطهیر نیز هوشمندسازی انجام شده و طرح وان‌های هوشمند اموات اجرا شده است.
خال درباره توسعه بهشت زهرا گفت: در حال تلاش هستیم که بهشت زهرا را توسعه دهیم. پیش بینی می‌کنیم که بهشت زهرا سه تا پنج سال ظرفیت داشته باشد اما در تلاشیم این زمان را افزایش دهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد