hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکنون ۱۲ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

تاکنون ۱۲ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از ۲۷ درصد جمعیت ۶۸۰ هزار نفری گروه هدف واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری دز اول و ۱۲ درصد این گروه نیز نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.
سید راشد جزایری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون ۳۱۸ هزار و ۸۱۳ دز واکسن در قالب ۲۸ محموله وارد چهارمحال و بختیاری شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷۳ هزار دز آن تزریق و مابقی نیز در حال انجام است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: از تعداد واکسن تزریقی به گروه‌های سنی و گروه‌های پرخطر در چهارمحال و بختیاری ۱۸۳ هزار دز در نوبت اول و ۹۰ هزار دز در نوبت دوم بوده است.
وی بیان کرد: بیش از ۲۷ درصد جمعیت ۶۸۰ هزار نفری گروه هدف واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری دز اول و ۱۲ درصد این گروه نیز نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.
جزایری با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد جمعیت عشایری شهرستان بروجن واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند، گفت: واکسیناسیون جمعیت عشایری شهرستان بروجن شامل ۲۲۰۰ نفر آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: شانزدهیمن پایگاه تجمعیی واکسیناسیون با هدف تسریع فرآیند واکسیناسیون با همکاری سپاه پاسدران در منطقه غرب شهرکرد راه‌اندازی شد.
به گزارش ایسنا، طبق وعده‌های مسئولان مربوطه پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر سال‌جاری پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف به ۷۰ درصد برسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد