hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۱۶۷۱ بیمار کرونایی در گیلان/ افزایش مراکز واکسیناسیون طی روزهای آتی

بستری ۱۶۷۱ بیمار کرونایی در گیلان/ افزایش مراکز واکسیناسیون طی روزهای آتی

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته نیز ۲۸۲ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، افزود: در حال حاضر ۱۶۷۱ بیمار کرونایی بستری داریم.
فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان را ۱۶۷۱ نفر دانست و اظهار کرد: در این تعداد ۲۴۵ بیمار بدحال و ۲۰۴ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند.
وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته نیز ۲۸۲ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، افزود: متاسفانه ۲۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از هم استانی ها خواست همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و تصریح کرد: استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی به ویژه در معابر عمومی الزامی است.
مهرابیان، با تاکید بر لزوم اجتناب از عادی انگاری بیماری، خاطرنشان کرد: بهداشت فردی توسط تک تک افراد جامعه به ویژه فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود.
وی از افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرستان رشت جهت افزایش رفاه حال مردم طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۳ مرکز واکسیناسیون شامل ۱۵ مرکز در شهر رشت و هشت مرکز در شهرهای تابعه فعالیت می کنند و براساس سند ملی واکسیناسیون و سامانه سلامت نوبت دهی دوز اول و دوز دوم در حال انجام است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد